Kunstvakken in samenhang  - KIS 2

over dit programma
overeenkomsten | samenhang in de kunsten | transfer | modellen voor samenwerkingsrelaties
stap 1 | stap 2 | stap 3 | stap 4 | stap 5 | stap 6 | stap 7 |
routemodel | verhaalmodel | stermodel | centrummodel
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
SLO | Moet je doen | KIS 1

modellen

routemodel

Een thema wordt ingeleid met een centrale activiteit: een muziekstuk, een verhaal, een
bezoek aan een schouwburg of een museum, een historisch gebouw, enzovoort. Deze
centrale activiteit (de 'paraplules') wordt verder uitgewerkt met behulp van werk vormen
uit verschillende vakken. Er zijn volop keuze mogelijkheden, zowel horizontaal, diagonaal
als verticaal. De verdeling in voorbereidende, begeleidende en evaluerende werkvormen
geeft een suggestie voor een bepaalde opeenvolging. Het kan zinvol zijn om een andere
volgorde toe te passen.

                       

About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | ©2003 S.L.O | Print liggend |